09 Φεβρουαρίου 2016

" Τhe magic glove''


Μιας και ο χειμώνας καλά κρατεί ,
και το ταξίδι μας στις χώρες
 του κόσμου συνεχίζεται....
 ασχοληθήκαμε με το υπέροχο 
ουκρανικό παραμύθι
'' Το μαγικό γάντι''.

Διαβάσαμε την ιστορία 
που τη βρήκαμε ΕΔΩ


Παρακολουθήσαμε την ιστορία
που βρήκαμε στο διαδίκτυο.


 Εντοπίζουμε την Ουκρανία στο χάρτη 
και στο Google Earth.



Τοποθετούμε τα ζώα 
με τη σειρά που μπήκαν στο γάντι.



Μαντεύουμε σε ποιο ζώο ανήκει το επίθετο 
και το τοποθετούμε στην κατάλληλη στήλη.
 Μαθαίνουμε τα αρσενικά - 
τα θηλυκά και τα ουδέτερα.



 Σε ένα φύλλο εργασίας βάζουμε τα ζώα 
με τη σειρά που μπήκαν στο γάντι.
Μαθαίνουμε το αριθμό 7.






Παίζουμε το παιχνίδι '' Η μπουγάδα''
Ποιος θα απλώσει πιο γρήγορα τη μπουγάδα
 σχηματίζοντας τη λέξη γάντι .



Εικονογραφήσαμε την ιστορία 
και τη φτιάξαμε βιβλίο.


Το γαντοβιβλίο μας






Ετοιμάζουμε τα γαντάκια μας 
για να παίζουμε την ιστορία







Τα ζευγάρια γάντια από τα παιδιά του ολοημέρου.




 και μετά από όλα αυτά....
ώρα για τη δραματοποίησή της ιστορίας.
Ετοιμάζουμε τις μάσκες των ζώων .


 Μια μέρα, ένας ηλικιωμένος κύριος 
περπατούσε στο χιονισμένο δάσος 
με το σκύλο του.
Δίχως να το καταλάβει του έπεσε
 από την τσέπη το ένα του γάντι.


 Ένα ποντικάκι, τόσο δα ήταν, 
πέρασε από εκεί κι είδε το γάντι μπροστά του.
          Το τριγύρισε από εδώ, το κοίταξε από εκεί. 
“Άδειο πρέπει να είναι”, σκέφτηκε

                            
και τσουπ….τρύπωσε  στο όμορφο 

και ζεστό γάντι που πράγματι ήταν αδειανό.



Λίγο αργότερα χοροπηδώντας 
κατέφτασε εκεί γύρω ένας βάτραχος
                           Κοντοστάθηκε έξω από το γάντι. 
-Ποιος είναι μέσα στο γάντι; , ρώτησε
             -Η Ποντικίνα η Δαγκωνίτσα. Εσύ ποιος είσαι;
             -Είμαι Βάτραχος ο Χίπιχοπης ο Χοροπηδηχτός. Μπορώ να μπω κι εγώ μέσα;.
   -Έντάξει, έλα!, 


 Λίγο μετά, χραπ χρουπ πάνω στο χιόνι, 
να σου κι ο λαγός
     -Ποιος είναι μέσα στο γάντι; , ρώτησε.
        -Η Ποντικίνα η Δαγκωνίτσα κι ο Βάτραχος
 ο Χιπιχόπης Χοροπηδηχτός. 
Εσύ ποιος είσαι;
         -Είμαι ο λαγός ο Βιαστικός Τρεχαλητός
Μπορώ να μπω κι εγώ μέσα;
          -Έντάξει, έλα!, του είπαν με μια φωνή 
η ποντικίνα κι ο βάτραχος.


 Λίγο μετά εμφανίστηκε μια αλεπού.
               -Είμαι η Αλεπού η Φουντωτή Αγαπητή
Μπορώ να μπω κι εγώ μέσα;
                   -Έντάξει, έλα!, της είπαν όλοι μαζί. 
Τώρα τα ζώα μέσα στο γάντι ήταν τέσσερα 
         και έπρεπε να στριμωχτούν για να χωρέσουν.

        Λίγο μετά εμφανίστηκε 
ένας γκρίζος λύκος που ούρλιαζε .
               -Είμαι ο Λύκος ο Γκρίζος Ουρλιαχτός. 
Μπορώ να μπω κι εγώ μέσα;

                      -Έντάξει, έλα!, του είπαν σχεδόν όλοι μαζί . 

      Τώρα τα ζώα μέσα στο γάντι ήταν πέντε.



 Μετά από λίγο εμφανίστηκε ένα αγριογούρουνο 
που γουρούνιζε παράξενα και βραχνά.
          -Είμαι το Αγριογούρουνο το χαυλιοδόντικο. Μπορώ να μπω κι εγώ μέσα; 
              -Εεεε, δεν υπάρχει πια χώρος εδώ μέσα. 
-Σας παρακαλώ. Δε θα πιάσω πολύ χώρο.
-Καλά, εντάξει. Έλα!, του είπαν.


Τώρα τα ζώα μέσα στο γάντι ήταν 6.

                         
Στο τέλος εμφανίστηκε μια μεγάλη αρκούδα 
           -Είμαι η Αρκούδα η Καφετιά η πιο γλυκιά. 
Μπορώ να μπω κι εγώ μέσα;
              Εεεε, δεν υπάρχει πια χώρος εδώ μέσα.
 Είμαστε έξι 
                   -Μα σας παρακαλώ.


 Θα στριμωχτώ στην πιο μικρή γωνίτσα. 

-Ε, καλά. Έλα!, της είπαν.




 Λίγο μετά ακούστηκαν βήματα. 
Ο ηλικιωμένος κύριος κι ο σκύλος του
   επέστρεφαν από τη βόλτα τους.
           Ξαφνικά είδαν μπροστά τους το γάντι 
να χοροπηδά σαν τρελό.
           Ο ηλικιωμένος άνθρωπος έβγαλε μια κραυγή 
που τρόμαξε ακόμα και το σκύλο του.


Τα ζώα άρχισαν να βγαίνουν
 σιγά σιγά από το γάντι.


Τα μετρήσαμε και ήταν 7 . 

 Ενθουσιαστήκαμε πολύ με την ιστορία 
που θέλαμε πολύ να την ξαναπαίξουμε .....



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου